Într-un mesaj publicat pe rețeaua de socializare, a cărui autenticitate nu a putut fi verificată pentru moment, cântăreața și-a exprimat durerea că nu mai poate avea legături cu familia sa, din cauza unui „oribil lanț de trădări”.
„Am luat o supradoză”, mai scrie în mesaj, fără a fi precizat dacă este vorba despre droguri sau medicamente.
„Nu există alt mod de a obține respect. Nu sunt la mine acasă, sunt într-un hotel, undeva în Irlanda, sub un alt nume (…) Dacă nu aș fi publicat asta, copiii mei și familia nici nu ar fi știut. Aș putea fi moartă de mai multe săptămâni fără ca ei să știe”, mai este scris în mesaj.
Firma de relații publice care a reprezintă pe Sinéad O’Connor nu a putut fi contactată în cursul serii.
Un purtător de cuvânt al poliției irlandeze a afirmat că nu face declarații despre „persoane particulare”.
Potrivit unei surse din rândul poliției irlandeze, cântăreața a fost „localizată în condiții de siguranță”.
Ea primește îngrijiri medicale, potrivit mass-media.
Mai devreme în cursul anului, Sinéad O’Connor și-a anulat toate concertele din cauză că fiul său suferă de „probleme de sănătate care îi pun viața în pericol”.
În luna august, ea a fost supusă unei histerectomii (operație de îndepărtare a uterului) pe care a relatat-o pe rețelele sociale.
Sâmbătă, pe Facebook, Sinéad O’Connor a afirmat că a încheiat legăturile cu industria muzicală: „Muzica s-a încheiat pentru mine. Muzica a făcut asta. M-a făcut invizibilă chiar și pentru copii mei. Mi-a ucis sufletul. Nu mă voi întoarce niciodată la muzică”.
Artista, în vârstă de 48 de ani, este cunoscută pentru puternicele luări de poziție în favoarea drepturilor femeii sau contra agresiunilor sexuale în rândul bisericii catolice din Irlanda. De asemenea, ea a discutat public despre lupta sa împotriva depresiunii.
Sinéad O’Connor a fost salutată de critică de la primul său album, „The Lion and the Cobra” (1987), și a ajuns la statutul de vedetă internațională cu piesa „Nothing Compares 2 U, scrisă de Prince.
În martie 2015, ea a explicat că nu mai cântă piesa pentru că nu mai reușește să pună emoție în interpretarea acesteia.