Ambele titluri beneficiază de “jocuri de societate”, dar Blizzard a anunţat încheierea unui parteneriat cu producătorul de jocuri USAopoly pentru producerea World of Warcraft Monopoly şi Risk: Starcraft.
Ca mod de adaptare al jocului, păstrându-se regulile binecunoscutului joc Monopoly, toate proprietăţile au fost înlocuite cu zonele din World of Warcraft. Astfel, vom avea proprietăţi precum Durotar, Barrens, Twilight Highlands, Winterspring, Thousand Needles, Mulgore (da, am pus mai multe zone, aproape exclusiv, de la hoardă: FOR THE HORDE!). Încă nu stiu care va fi sistemul de construire, dacă vei putea opta ca atunci când construieşti câte un fort, iar la patru forturi o citadelă, dacă poţi să optezi între construcţii de la hoardă sau de la alinţă. Momentan, cei de la Blizzard, au hotărât să lase la latitudinea jucătorilor, care vor fi piesele ce vor ajunge pe tabla de joc, printr-un sondaj postat pe pagina de facebook a Blizzard.
Preţul estimat, pe care doritorii vor trebui să îl plătească, pentru a cumpăra WoW Monopoly este de 40 de dolari.
Ca şi jocul de Monopoly, Risk: Starcraft are parte de aceeaşi adaptare, jucătorii pot alege între cele trei rase, Terran, Protoss sau Zerg. Pentru cei care nu cunosc deloc regulile acestui joc, eu unul nu le cunoşteam, este foarte simplu. Obiectivul este cucerirea lumii. Pot participa până la şase jucători, este un joc de strategie pe ture, se folosesc zarurile, iar ca “infrastructură” există trei tipuri de infanterie, între care şi un tip neutru, folosită numai la apărare, infanterie care se împarte, în mod egal, la începutul jocului. Aici nu ni se dau prea multe detalii despre modelele pionilor, DAR EU VREAU SĂ FIU CU BATTLECRUISERUL! Sunt trei moduri de joc, peste 290 de piese de joc, iar preţul va fi de aproximativ 50 de dolari.
Mă intreb dacă nu cumva lansarea acestor jocuri de societate are legătură cu faptul că Activision a anunţat că cele două addonuri ale jocurilor nu se vor lansa până la sfârşitul anului? În speranţa că aceste jocuri vor stăvili nervii gamerilor impacientaţi de a juca cât mai repede Mists of Pandaria şi Heart of the Swarm, eu rămân, în continuare cu proprii monştrii care mă îndeamnă să zbier, încă, după Diablo III.