O familie din București, păgubită cu 1.000 de euro de Wizz Air. „Mi-au dat mail că zborul este anulat cu două ore înainte”

Noi acuzații la adresa companiei aeriene Wizz Air pentru zboruri anulate sau întârzieri ale zborurilor. Un client susține că a pierdut 1.000 de euro după ce compania aeriană a anulat un zbor cu două ore înainte de decolarea avionului.
Alina Costache
12 iun. 2023, 09:52

„Pe 1 iunie, am avut biletele cumpărate pentru toată familia, să plecăm în Stockholm. Mi-au dat mail că zborul este anulat cu două ore înainte, la intrare în Aeroportul Otopeni, fără niciun motiv, nici măcar cu o zi înainte. Adică, dacă ar fi întârziat două minute mailul, aș fi văzut pe ecranele de afișare. Zborul era undeva seara, pe la 19:00, cred că la ora 17:00 sau cu aproximație am intrat în aeroport. Am mers la ghișeul Wizz Air de acolo, era o doamnă care pretindea că este de la o agenție, că nu este direct Wizz Air.

În geam era un afiș A4 pe care scria că, pentru alte probleme, să sunăm la call-center, unde este un tarif de 1,19 euro cenți pe minut, ceea ce mi se pare foarte mult în zilele noastre. Era joi, ne-au dat variantă de zbor duminică, întrucât a doua zi mai era un zbor, dar locurile au fost limitate și n-au putut să ofere decât câtorva pasagerii – cred că 20 s-a menționat, din 200, probabil, cât are un zbor normal.

Citește și: Atenţie, şoferi! Amendă de 4000 de lei dacă nu este semnul pe parbriz

Eu am fost foarte supărat, pentru că aveam cazare luată în Stockholm – cazările sunt tot mai ieftine, era undeva la 1.000 euro cazarea pentru patru nopți.

N-am avut nici inspirația să aleg o cazare la care puteam să fac o rambursare sau să fac o anulare gratuită. Practic, am primit un mesaj de la Booking că o să plătesc prețul integral, chiar dacă nu mă prezint acolo – deci foarte, foarte neplăcut”, a povestit Cătălin, citat de Gandul.ro.

Și asta nu a fost singur problemă. S-a întâmplat și în urmă cu trei luni, atunci fiind obligat să aștepte mai multe ore pentru a reveni în țară.

”În martie, am rămas în Edinburgh opt ore, așteptând zborul către București. Folosesc Wizz Air, adică zbor mai mult de o dată pe lună cu ei – deci până acum cred că avem opt-nouă zboruri pe anul acesta, dar comparând cu anii trecuți, lucrurile se înrăutățesc. Nu îmi dau seama care este problema”, a afirmat Cătălin.

Citește și: Cum se pleacă în vacanță cu Dacia Spring. Imaginile ‘românești’ care au stârnit controverse pe Internet

Întrebat ce măsuri a luat în urma celor două probleme pe care le-a întâmpinat cu Wizz Air, Cătălin a spus că a apelat la AirHelp, o companie de gestionare a daunelor, care promovează și pune în aplicare drepturile pasagerilor aerieni în cazurile de întrerupere a zborurilor, la nivel global.

„Am făcut o solicitare scrisă către AirHelp, un site care pretinde că pot să te ajute sau să te consilieze, ca să-ți recupereze un prejudiciu, dar n-am experiența asta, ca atare nu știu cum se va soluționa, dacă voi recupera ceva. Era o fată acolo care împărțea niște pliante, cu un QR cod. Am scanat, am atașat biletele, rezervările și dovada anulării, am semnat un acord, un fel de împuternicire, ca să ne reprezinte – dar nu știu dacă se va soluționa, nu știu cine sunt.

Înțeleg că sunt niște regulamente, fie pentru companiile europene, fie pentru cetățenii europeni care zboară în cadrul comunității că ar fi niște compensații între 200 și 400 de euro de pasager, pentru zboruri întârziate cu mai mult de trei-patru ore, până la anularea zborului, în decurs retroactiv, pe ultimii trei ani. Ca atare, o să fac și pentru zborul din martie o solicitare. Alte variante n-am primit și mi s-au returnat banii pentru bilet, pentru că altă soluție nu mi-au dat.

Dar erau ceva oameni acolo care aveau nevoie de cazare. Era un domn care părea că nu se descurcă, un pic dezorientat, mergea chiar la ghișeul aeroportului de Info Desk, care nu are legătură cu compania, pentru a solicita asistență, ca să aibă unde să înnopteze. La noi nu era cazul, pentru că suntem din București și nu ne afecta, adică nu eram în tranzit”, a precizat Cătălin.

Spynews
Cum arată casa prezentatorului de la Insula Iubirii. Radu Vâlcan și Adela Popescu au finisaje premium și au dat pe o baterie de baie 8000 de lei
Bzi.ro
Anca Țurcașiu a făcut furori, în costum de baie, pe Instagram! La 54 de ani, artista arată impecabil!
Fanatik.ro
Domnitorul român care a fost căsătorit cu propria mătușă. A avut 4 soții de-a lungul vieții
Capital.ro
S-a dat ordin în România. Decizia se va aplica în curând. Ciolacu: Vor fi deduceri din impozit
Playtech.ro
Ce acte îți trebuie pentru a pleca în vacanță pe un vas de croazieră
DailyBusiness
Sute de frigărui din carne de câine, scoase la vânzare. Ofițerii de ordine publică au intervenit de URGENȚĂ
Adevarul
Mărturii despre brigada rusă care a fost poreclită „Triunghiul Bermudelor”: „Săracul, a nimerit în cea mai mortală unitate”
Spynews
Am aflat cine este noul iubit milionar al Emei Uta! Și-au dat întâlnire în mare secret la Mykonos | EXCLUSIV
Bella Santiago a fost jefuită! Hoții i-au furat banii strânși în câteva luni. Artista a povestit totul, la Știrile Antena Stars |VIDEO
Evz.ro
S-au trimis ordine de încorporare. Sute de tineri, chemați în Armată
Ego.ro
Andreea Marin a făcut SENZAȚIE într-un costum de baie DECOLTAT. Vedeta are o siluetă perfectă, după ce a slăbit considerabil FOTO
Prosport.ro
FOTO. Ioana Tamaș, apariție incendiară în costum de baie. Imaigni hot cu soția lui Gabi Tamaș în Bali
wowbiz.ro
Suspectul crimei din Brăila a mărturisit tot ce s-a întâmplat în cabinetul stomatologic! Ce confesiune i-a făcut Marina Gavril înainte să fie omorâtă: "Mi-a zis că..."
Cancan.ro
Scenariu HALUCINANT: Andrei Versace, ucis din cauza unui politician?! Fratele lui face dezvăluiri bizare: „Sunt foarte multe ipoteze”
Playsport.ro
Ce i-a făcut Ianis Hagi proaspetei sale soții, pe scările bisericii, imediat după slujbă. Toată lumea a început să aplaude
kanald.ro
Cutremur vineri seara, în România! Ce magnitudine a avut seismul și unde s-a resimțit
Capital.ro
Anunț pentru proprietarii de apartamente, case și mașini. Toți vor fi verificați
StirileBZI
Izvorul „Elixirul vieții”, secretul nemuririi descoperit de Ceaușescu! Cea mai pură apă din lume!
Prosport.ro
FOTO. Aza Gabriela, apariție spectaculoasă în plină vară! Cum s-a afișat cântăreața
stirilekanald.ro
'O minciună, o înscenare!' Fiica suspectului crimei din Brăila face acuzații grave
substantial.ro
Sebastian Burduja: Producția de energie a României va crește până în 2027
MediaFlux
TRUMP ÎNCEPE RĂZBOIUL dacă ajunge PREȘEDINTE: VA FI ȘTEARSĂ de pe HARTĂ
Shtiu.ro
Care este țara europeană cu cei mai mulți țigani? Nu, nu e România!