Emily Burghelea, premoniţia de care nu a ţinut cont înainte de teribilul accident din Mauritius: „Uite, iubire, mai avem 5 minute.”

Emily Burghelea povestește la Măruță despre cumplitul accident în care a fost implicată. Care au fost semnele pe care nu le-a ascultat.
Alina Costache
19 aug. 2024, 21:54

Emily Burghelea nu și-a revenit total după accidentul rutier în care a fost implicată în urmă cu o lună. Influencerița a trecut prin clipe de coșmar. Ea se afla într-un taxi împreună cu nașa ei și se îndreptau spre aeroportul din Mauritius, după o vacanță în familie. Cu 5 minute înainte de a ajunge la destinație, mașina în care se aflau a intrat într-un TIR.

Emily Burghelea a fost „prevenită” să nu meargă în Mauritius. Unul dintre semne venea chiar de la fiica ei: „Nu mai spusese niciodată acel cuvânt”

Emily spune că au fost mai multe semne de care ar fi trebui să asculte pentru a evita cumplitul accident. În primul rând, împachetatul și organizarea vacanței nu au mers deloc lin. Ea spunea că toate mergeau pe dos, că nu i-a mai fost niciodată atât de greu să facă un bagaj și să se ocupe de toate responsabilitățile rămase.

Însă, ce e și mai cumplit, fiica ei, Amedea, care e în vârstă de doar 4 ani, începuse să îi ofere al doilea semn că Divinitatea nu voia ca vedeta să meragă în vacanță.

Accidentul s-a întâmplat în Mauritius, pe timp de noapte, când șoferul unui taxi o ducea pe Emily spre aeroport.

Amedea, înainte de a pleca, spunea încontinuu „ghinion, ghinion.” Din senin, ea nu folosise niciodată acest cuvânt până atunci, dar continua să repete „ghinion”. Am întrebat-o: „Mami, de ce spui asta? Hai să zicem noroc, hai să spunem Tatăl Nostru.” Dar ea continua fără oprire. Acesta trebuia să fie al doilea semn de la Dumnezeu pe care ar fi trebuit să-l iau în calcul, și poate că ar fi trebuit să ne gândim sau să ne oprim…

Emily Burghelea, declarații în lacrimi pe internet, la o lună de la accidentul din Mauritius: „Nu știu ce m-a afectat mai tare. Doare foarte tare”

Marele noroc a fost că ei (fiicele) au plecat totuși cu un alt taxi. Noi ne-am urcat în taxiul nostru, iar seara deja se lăsase. Mergeam spre aeroport, iar drumul era de vreo 40 de minute. Se întunecase, iar drumurile erau neiluminate. Oamenii de acolo circulau ca nebunii, era pur și simplu legea junglei.

Pe un drum public neiluminat, s-a întâmplat nenorocirea. În prealabil, șoferul discutase cu doamna de la aeroport care ne grăbea foarte tare. Spunea: „Hai, că trebuie să ajungeți, că pierdeți avionul.” I-am zis că suntem deja pe drum, motiv pentru care filmam în acel moment, ca să-i arătăm că ajungem”, spune Emily Burghelea, în podcastul lui Cătălin Măruță.

Deși vedeta spune că șoferul mergea regulamentar, taxiul se îndrepta către aeroport cu 90 km/h, iar într-o curbă avea să fie un obstacol neașteptat.

Am vorbit cu șoferul, iar el ne-a asigurat că ajungem la timp. Deși mergea regulamentar, presiunea de a ajunge la aeroport ne-a afectat. Doamna de la aeroport nu avea dreptul să ne grăbească în felul acela, eram în timp, dar… cert e că, pe acel drum public neiluminat, aveam telefonul în mână pentru a-i arăta că suntem aproape.

Șoferul a asigurat-o că vom ajunge, iar noi am filmat momentul pentru a-i trimite și lui Andrei un video: „Uite, iubire, mai avem 5 minute.”

Citește și: Emily Burghelea, schimbare de look după accidentul din Mauritius. Ce tunsoare a ales vedeta

La doar 5 minute de aeroport, din cele 45 de minute de drum, s-a întâmplat nenorocirea. Pe drumul neiluminat, ieșind dintr-o curbă, ne-am trezit brusc în fața unui TIR parcat pe diagonala drumului.

Am intrat în plin în acel TIR, cu viteză maximă, în jur de 90 km/h. Momentul a fost cumplit. Eu am văzut TIR-ul înaintea șoferului, dar nu era deloc iluminat, nu se putea vedea. Întâmplarea face că în acel moment filmam. Nu aveam centurile puse, iar acesta este un mare semnal de alarmă. Acolo centurile nu sunt obligatorii, la fel ca în România pentru locurile din spate, dar ar trebui să fie”, mai transmite vedeta, în emisiunea La Măruţă.

Emily spune cum a decurs totul imediat după impact, ea fiind singura care își căpătase cunoștința în urma impactului. Ea era înconjurată de străini care voiau să ajute, însă imaginea cu oamenii răsfirați pe parbrizul mașinii a înfiorat-o cu totul.

„Au deschis ușa, m-am dat jos și am încercat să îmi dau seama ce trebuie să fac. M-am rugat foarte intens, simțeam că trebuie să fac ceva, că nu pot lăsa lucrurile așa. M-am dezmeticit și m-am uitat la nașa care era încă pe parbriz, inconștientă, în timp ce oameni încercau să o readucă la viață. Un localnic mi-a scris pe Instagram că nu-i vine să creadă că trăiesc, pentru că toată lumea spunea că am murit toți și că nu ar fi trebuit să supraviețuim.

Nașa fusese aruncată prin parbriz și s-a întors la viață, la propriu. M-am întors la ea și am văzut că nu mișca. Am avut două opțiuni: să mă panichez sau să preiau controlul. M-am rugat la Dumnezeu să mă ajute și să mă ghideze. Eram singura care avea situația sub control, mă simțeam responsabilă pentru că ceilalți nu erau conștienți.

Până la urmă, nașa a deschis ochii și auzeam doar „Where is my son? Where is my son?”. Eu aveam o rană la frunte și nu auzeam decât cum ea își căuta copilul. Șoferul era și el pe parbriz, dar a coborât mai repede decât nașa. El avea centura pusă și a fost mai protejat decât noi. Poate dacă și noi am fi avut centura pusă, am fi fost mult mai bine, chiar dacă eram pe bancheta din spate”, povestește vedeta, în sursa menționată.

Tânăra influenceriță s-a ales cu mai multe răni, fracturi faciale și vânătăi. Accidentul a fost filmat de Emily Burghelea și apoi postat pe pagina ei de Instagram. După ce s-a întors în țară, vedeta a trecut și printr-o primă intervenție chirurgicală. Medicii i-au montat o tijă, despre care la acel moment flumea, spunând că îi va deveni cea mai bună prietenă.

„Nici nu știu ce m-a afectat mai tare, trauma fizică sau cea emoțională, pe care acum am lăsat-o să iasă la suprafață. După multe zile de scris am început terapia și doare! Doare foarte tare”, a transmis Emily Burghelea pe pagina sa de de Instagram, în dreptul unei fotografii în care este cu ochii în lacrimi.

Emily Burghelea a învățat o lecție importantă, după accident

Emily Burghelea și-a dorit să le transmită celor de acasă care a fost lecția pe care a învățat-o, după accidentul din Mauritius. Blondina consideră că trebuie să te bucuri de fiecare clipă, deoarece viața este fragilă.

„Lecția pe care am învățat-o a fost cea a răbdării, a faptului că trebuie să mă bucur de fiecare clipă, viața este fragilă, în orice moment poți să o pierzi, nu știi când e momentul în care nu mai ești așa că trebuie să celebrăm fiecare clipă și să ne bucurăm de simplul fapt că trăim cu recunoștință față de Dumnezeu”, a mărturisit vedeta.

Spynews
Anca Țurcașiu, ipostaze romantice în brațele iubitului! Actrița se declară fericită și iubită: "Am lângă mine un om drag..." / FOTO
Bzi.ro
Andreea Marin, apariție spectaculoasă în costum de baie! Are o siluetă impecabilă, la 49 de ani
Fanatik.ro
Singurele 3 zodii care sunt protejate de astre în lunile septembrie și octombrie. Răsturnări spectaculoase de situații pentru Berbeci
Capital.ro
Se schimbă banii. România e obligată să treacă la Euro: Strângeți cureaua!
Playtech.ro
Ți se rupe sufletul! AVEM ultimele imagini cu Alain Delon în viață. Te fac să PLÂNGI, cutremurător
DailyBusiness
SE DAU BANI DE LA STAT! Cine primește 3.000 de lei
Adevarul
Vladimir Putin nu poate răspunde rapid la invazia Ucrainei. De câți soldați are nevoie pentru a-i scoate pe ucraineni din Kursk?
Spynews
Unde e înmormântat tatăl lui Silviu Prigoană! Bărbatul își doarme somnul de veci lângă fiul afaceristului și al Adrianei Bahmuțeanu, decedat în urmă cu 15 ani
Un iaht de lux s-a scufundat din cauza unei furtuni puternice, în Mediterană. O persoană a murit și alte șase sunt date dispărute
Evz.ro
Schimbare de proporții la X Factor. O mare vedetă revine pe sticlă
Ego.ro
Anunțul a foct făcut ACUM de Antenă! Ce se întâmplă cu Mirela Vaida
Prosport.ro
FOTO. E gata să se dezbrace total. „Cred că sunt hot. Vreau să-mi arăt corpul”
wowbiz.ro
Cătălin a căzut 300 de metri în gol pe Munții Bucegi! Cum s-a întâmplat tragedia?!
Cancan.ro
BREAKING | Ciclista de la Jocurile Olimpice a fost găsită moartă în casă
Playsport.ro
Cum a fost surprins Rică Răducanu la terasa pe care o are la Neptun. Celui care l-a filmat nu i-a venit să creadă
kanald.ro
Întârzieri masive la CFR! Calvarul la care au fost supuși călătorii care au revenit din vacanța de pe litoralul românesc
Capital.ro
Vladimir Putin vrea să facă pace. A anunțat personal: Am fi foarte fericiţi
StirileBZI
Izvorul „Elixirul vieții”, secretul nemuririi descoperit de Ceaușescu! Cea mai pură apă din lume!
Prosport.ro
Românca și-a părăsit soțul în America și se iubește cu un milionar celebru!
stirilekanald.ro
Urlete de durere la înmormântarea Robertei, polițista moartă la 21 de ani! Detalii șocante
substantial.ro
Președintele Macron a acceptat demisia guvernului condus de Gabriel Attal
MediaFlux
Kamala Harris a făcut PASUL DECISIV. Donald Trump NU mai are ÎNCOTRO
Shtiu.ro
Cine a inventat CNP-ul și CE ASCUNDE ultima CIFRA a CNP-ului? Dacă ai 3 sau 8 însemană că...