Alexandru Ciucu pleacă în vacanță cu fetițele. Ce destinație au ales: „Suntem tot timpul pregătiți”. Ce spune despre divorţuil amânat

Alexandru Ciucu pleacă în vacanță cu fetițele. Designerul și Alina Sorescu s-au despărțit cu scandal după 12 ani de căsătorie și au avut numeroase neînțelegeri privind programul copiilor. Într-un final, de dragul fetițelor, cei doi părinți par să fi revenit la sentimente mai bune.
Alina Costache
20 iul. 2024, 08:28
Alexandru Ciucu pleacă în vacanță cu fetițele. Ce destinație au ales:
Alexandru Ciucu pleacă în vacanță cu fetițele

Alexandru Ciucu pleacă în vacanță cu fetițele. Designerul a petrecut primele două săptămâni din iulie alături de Raisa și Carolina, urmând să bifeze o nouă destinație în luna august, așa cum prevede programul stabilit cu Alina Sorescu. Pentru că fetițele i-au spus că-și doresc să meargă la mare, designerul a decis să le ducă în Italia.

Citește și: Alexandru Ciucu aruncă bomba despre relația pe care o are cu fetițele sale! Cum s-au schimbat lucrurile de când a divorțat de Alina Sorescu: „Suntem mai liniștiți”

E foarte frumos. Le întreb mereu unde ar vrea să meargă în vacanța de vară, anul ăsta mi-au zis că vor la mare. Am zis să găsim un oraș mare să vizităm, să găsim un parc de distracții.

Raisa este mai dornică de adrenalină și îi plac lucrurile mai periculoase, eu și Carolina suntem mai liniștiți. Am ales să mergem la Roma, eu voi avea fetițele două săptămâni la început de iulie și două săptămâni la început de august. Vom merge și la parcul de distracții din Roma, e și marea aproape‘, a spus designerul pentru Spynews.ro.

Alexandru Ciucu se pregătește temeinic pentru călătoriile cu fetițele, fiind conștient că pot apărea situații neprevăzute. Acesta a povestit că s-au infectat cu un virus în timpul unei vacanțe în Germania.

Suntem tot timpul pregătiți. Este rucsacul cu medicamente pentru fetițe. Aici sunt medicamente pentru a merge cu copiii undeva. Am plecat de vreo 10 ori doar eu cu fetele și o singură dată am avut nevoie cu adevărat de ele, când au făcut febră amândouă.

Încă de când am plecat de dimineață, Carolina a zis că o doare în gât. Eu am antitermic suficient pentru amândouă. La Legoland a avut nevoie Carolina. Era o herpangină, un virus și cât am stat la Legoland a luat și Raisa și pe drum înapoi a avut și ea nevoie”, a mai spus creatorul de modă pentru sursa citată.

La mai bine de doi ani și jumătate de când Alina Sorescu a intentat divorțul, artista și soțul aesteia se războiesc și acum în instanță. Designerul dorește să petreacă timp egal cu fetele, la fel ca și mama acestora.

Potrivit mărturisirilor sale, artista se opune, motiv pentru care sunt și-n prezent, în acte, soț și soție. Alexandru Ciucu precizează și că ar fi dispus să meargă la un notar, pentru a nu mai fi nevoie de termene lungi de judecată, dacă artista ar fi de acord cu doleanța sa.

„Divorțul mai durează. Termenele sunt foarte lungi, am avut chiar și un an între acestea. Important este să te înțelegi…Procesul acesta continuă pentru că nu suntem de acord în ceea ce privește programul de a petrece timp cu fetele. Ceea ce doresc eu e ca fetele să petreacă timp egal cu fiecare, adică jumate-jumate. De exemplu, câte două săptămâni, dar mai există și alte variante”, a declarat Alexandru Ciucu pentru CANCAN.RO.

Acesta precizează și de ce nu ar renunța sub nicio formă la doleanța sa: „E important ca copiii să aibă acces în mod egal la părinții lor, pentru că astfel s-ar produce un dezechilibru. În viață, e bine să ai ambii părinți, dacă amândoi te iubesc. Din punctul acesta de vedere, ambii ne dorim să fim cu ei, pentru fiecare reprezintă prioritatea numărul unu.

Procesul durează mult pentru că-s multe cazuri, puțini judecători. Avem mai mult de doi ani jumătate. Din păcate, divorțul în instanță durează. Nu e vorba despre niciun proces de partaj în acest moment”.

Alexandru Ciucu a evitat însă să menționeze cum se înțelege, în prezent, cu mama fiicelor sale. Designerul a completat doar că este la zi cu plata pensiei alimentare și că-n prezent poate sta cu fiicele sale doar două week-enduri pe săptămână și doar o lună din cele trei de vacanță. Vacanță pe care deja a petrecut-o, cu minorele, la mare, în Italia.

„Nu e cazul să discutăm despre cum mă înțeleg cu mama fiicelor mele. Și eu aș fi ajuns la o înțelegere cu ea..Dar să sperăm că judecătorul va găsi cea mai bună soluție. Sunt la zi cu plata pensiei alimentare. Eu nu întârzii niciodată. Nici măcar la întâlnire.

În prezent, în urma suspendării apelului, am doar două week-end-uri pe săptămână și o lună din vacanța de vară”.

Acesta ne-a mai spus că a ținut să aducă fetele la mama lor, din vacanța petrecută cu acestea în Italia, chiar în dimineața în care artista și-a aniversat ziua de naștere

„Am fost în vacanță cu fetele, la Roma. În Italia, la mare. Se iese cu procură, deși nu ți-o mai cere nimeni. Nu mai există vamă în Schengen. Am stat opt zile. A fost chiar foarte frumos. Am adus fetele exact la sfârșitul vacanței, nu seara, ci chiar în dimineața respectivă. De aceea le-am adus  puțin mai devreme, pentru că era frumos să petreacă cu mama lor”, a adăugat Alexandru Ciucu.

Spynews
La mulți ani de Sf. Ilie. Mesaje și urări pentru 2024
Bzi.ro
Adina Buzatu, comparată cu Sharon Stone: A făcut furori în costum de baie, la 47 de ani!
Fanatik.ro
Câți bani câștigi, de fapt, dacă pui 1000 de lei într-un depozit bancar pentru 1 an de zile. Ofertele Banca Transilvania, BCR, BRD, ING, CEC Bank sau Raiffeisen pentru clienți și nu numai
Capital.ro
Amendă de 500 de lei. Este lege pentru toți șoferii: Trebuie să fie vizibil
Playtech.ro
5 greșeli pe care le faci când folosești aparatul de aer condiționat și îți măresc considerabil factura la curent
DailyBusiness
Numerele la loto care te pot îmbogăți în această seară!
Adevarul
ANALIZĂ. Cât de afectată este imaginea României de scandalul Dianei Șoșoacă în Parlamentul European
Spynews
E oficial! Chelnerii și vânzătorii din România au acum dreptul de a le cere clienților buletinul. În ce condiții se aplică legea
Cum arată zona revoltei din Leeds după ce românii au făcut haos | FOTO
Evz.ro
Cum scapi de cel mai urât miros. Soluția este ieftină și o ai în bucătărie
Impact.ro
Dumnezeule cum arată Monica Gabor acum! NU o mai recunoști, transformare ȘOC
Prosport.ro
Cât a mers darul la nunta lui Ianis Hagi. Chiar și invitații „normali” au plătit sume importante
wowbiz.ro
Gigi Becali, implicat într-un accident rutier! Ce se întâmplă în aceste momente cu patronul FCSB?
Cancan.ro
Misterul crimei din Brăila se adâncește ! Ce făcea dentista cu pacienții ei, în cabinet, când veneau la ea. Poliția a descoperit
Playsport.ro
Ce i-a făcut Ianis Hagi proaspetei sale soții, pe scările bisericii, imediat după slujbă. Toată lumea a început să aplaude
kanald.ro
Adriana Bahmuțeanu a divorțat de George Restivan! Anunțul făcut de vedetă pe rețelelele sociale i-a șocat pe toți
Capital.ro
Statul vrea banii românilor. Trebuie să plătească până pe 30 septembrie. S-a dat ordin în România
StirileBZI
Izvorul „Elixirul vieții”, secretul nemuririi descoperit de Ceaușescu! Cea mai pură apă din lume!
Prosport.ro
FOTO. Sorana Cîrstea, apariție incendiară, într-o rochie verde transparentă, care a lăsat la vedere poate prea mult!
stirilekanald.ro
Ireal ce i-a făcut criminalul Marinei Gavril după mai multe lovituri de cuțit