Claudia Pătrășcanu, pe punctul de a-și pierde auzul după un zbor cu avionul: „Am făcut infecție și m-am ales cu timpanul spart. Medicii mi-au interzis să mai călătoresc cu avionul”

O vacanță în Antalya s-a transformat într-un coșmar pentru Claudia Pătrășcanu. Din cauza presiunii din avion, artista s-a ales cu timpanul spart și cu dureri atroce, dar și cu o gaură uriașă în buget după o noapte de spitalizare în Antalya, unde a plecat fără să-și facă asigurare medicală.
Alina Costache
18 iun. 2024, 10:45
Claudia Pătrășcanu, pe punctul de a-și pierde auzul după un zbor cu avionul:

Claudia Pătrășcanu a sperat să aibă o vacanță senzațională alături de copii și de nași, anul trecut, în Antalya, dar destin ul a avut alte planuri cu ea. De când a plecat din România, cântăreața a resimțit un ușor disconfort la nivelul urechilor, dar l-a ignorat și a urcat în avion. Însă, din cauza presiunii, timpanul i-a cedat și doar puțin a lipsit să rămână fără auz.

Claudia Pătrășcanu, pe punctul de a-și pierde auzul după un zbor cu avionul

Din fericire, medicii din Turcia au făcut adevărate minuni ca s-o repună pe picioare în doar câteva ore.

În Antalya, anul trecut, am plecat fără asigurare medicală. Nu știu ce a fost în mintea mea. Copiilor le-am făcut și mie nu. Mi s-a spart timpanul de la presiunea din avion. Nu știu ce s-a întâmplat, de acasă am simțit că mă jena urechea, nu mă simțeam foarte bine. În avion am simțit că nu mai aud. Am fost așa la un pas să rămân fără auz.

Am ajuns în Antalya, a început să îmi sângereze foarte tare urechea. Am făcut o infecție foarte urâtă. Am ajuns în recepție. În fiecare hotel există un cabinet medical de prim-ajutor. M-a văzut un medic de acolo (…) Norocul meu a fost că am fost împreună cu nașii și i-am lăsat pe copii cu ei‘, a mărturisit Claudia Pătrășcanu, la emisiunea Vacanță de Vedetă, la Antena Stars.

Citeste si Gabi Bădălău își apără mama, în scandalul cu Claudia Pătrășcanu. „Ea mă amenința și șantaja”

Câți bani a scos artista din buzunar pentru o noapte de spitalizare în Turcia

Spitalizarea și tratamentul au costat-o, însă, aproape 3.000 de euro, dat fiind că nu avea asigurare medicală, la care s-a adăugat și interdicția de a mai zbura vreodată cu avionul. Interdicție pe care, însă, a încălcat-o la câteva ore după ce a fost externată.

Mi-a spus medicul că nu mai am voie să călătoresc, să mă întorc cu avionul. Am zis „Ce fac, nu pot să mă întorc eu cu mașina și copii fără mine nu au cum să plece’. M-au internat, am stat o noapte numai pe antibiotic. Îmi făceau din trei ore în trei ore antibiotic. Nu m-am simțit bine deloc, am făcut febră mare și am reușit cu ajutorul medicilor de acolo să mă pun pe picioare și să zbor înapoi în România. Un tratament foarte bun. Când am văzut factura… Aproape 2.800 de euro pentru o noapte‘, a adăugat vedeta.

Citeste si Claudia Pătrășcanu, târâtă prin tribunale de fosta soacră. Mama lui Gabi Bădălău nu-i dă pace de cinci ani: „Se încearcă să mi se facă rău pe toate căile”

Spynews
Horoscop săptămânal 1 - 7 iulie: Leii vor avea o periodă agitată
Bzi.ro
Anda Adam a cheltuit o sumă uriașă pe florile de la nuntă! Cu banii ăștia îți cumperi o garsonieră în București!
Fanatik.ro
Un bărbat a cumpărat o casă cu o ușă secretă. Ce a găsit în spatele său l-a speriat teribil
Capital.ro
Rusia a luat decizia astăzi, 3 Iulie. Au suspendat totul. Anunțul venit de la Kremlin
Impact.ro
ȘOC! I-au ieșit sânii voluptoși din rochie! Mădălina Ghenea, GAFĂ de INFARCT în dormitor, a arătat TOT
DailyBusiness
Anunț de ultimă oră pentru pensionari! Când intră banii în luna iulie
Adevarul
EXCLUSIV Un expert de la Harvard explică de ce America are cei mai bătrâni candidați din istorie la alegerile prezidențiale
Spynews
Florin Salam, înțepătură dură pentru Bogdan de la Ploiești! Să facă referire la Cristina Pucean? „Ce au avut ei...” / VIDEO
”Să zică mersi că nu i-au dat ăia două, trei palme”. Florin Salam, declarații acide la adresa lui Bogdan de la Ploiești, după scandalul de la nuntă! Artistul a fost dat afară de la eveniment / VIDEO
Evz.ro
Vreme uluitoare în România. Ninge în plină vară!
Prosport.ro
FOTO. Alexandra Stan, imagini „interzise” pentru a susține naționala României la EURO
wowbiz.ro
Sora lui Jador rupe tăcerea despre decizia luată de manelist, după ce a anunțat despărțirea de Oana Ciocan: „Așa e mai bine pentru el”. Camelia Dumitrache a vorbit fără rețineri despre asta
Cancan.ro
Tatăl lui Vlad Pascu, criminalul de la 2 Mai, filmat în ipostaze strigătoare la cer. Imagini uluitoare!
Playsport.ro
Andreea Mantea n-a mai ascuns NIMIC! Imaginile astea ar trebui interzise! Cum s-a lăsat pozată pe plajă
kanald.ro
Ies la lumină noi detalii în cazul accidentului din Suceava, în care au murit cinci persoane! Tahograful vehiculului care a produs tragedia a fost manipulat
Capital.ro
Maghiarii ne salvează. Moment ISTORIC. Ajutor nesperat din partea Ungariei
StirileBZI
Izvorul „Elixirul vieții”, secretul nemuririi descoperit de Ceaușescu! Cea mai pură apă din lume!
Prosport.ro
FOTO. Face avere din imaginile cu ea dezbrăcată, iar acum a câștigat un concurs de tras palme între femei!
stirilekanald.ro
Vaticanul a dezvăluit abia acum adevărul. "Fecioara Maria care plânge" din Trevignano, un fals?
substantial.ro
România, la jumătatea mediei europene în privința polițelor de asigurare
MediaFlux
El va fi VIITORUL PREȘEDINTE al României! CUTREMUR la nivel național
Shtiu.ro
Top 3 țări cu cei mai proști locuitori. Îi trimiți după apă, vin cu pâine! Pe ce loc sunt românii?