Nu urăsc nimic mai mult decât să fac analiză pe text, dar hai să vedem ce anume înţelegem din anunţ. De obicei, ori de câte ori cineva iese cu clarificări, lasă în urmă mai multe întrebări decât erau la început.
Jay Wilson afirmă, evocând chiar pe cei care joacă în prezent versiunea beta, că jocul este într-o formă bună, după care revine şi ar spune că versiunea beta a jocului este într-o formă bună. Mersi Sherlock! Merge mai departe: ultima versiune a jocului testată la ei în birouri este într-o formă excelentă. Acum am stabilit că totul este perfect, că jocul scânteieşte, benzineşte, flăcăreşte, dar nu porneşte, adică nu se lansează, încă.
Avem un pasaj unde este slăvită, pe bună dreptate zic eu, echipa de design, şi ni se spune că munca de finisare a jocului, care constă în remedierea bugurilor şi munca de optimizare este un deliciu. Mersi pentru sarea presărată pe rană. Nu mă înţelegeţi greşit, iubesc jocul ăsta, îi respect pe toţi cei care depun un efort real şi imens pentru finalizarea acestui joc, dar ceea ce fac ei cu noi se numeşte tortură cu picătura chinezească, după cum exemplifică în pasajul de mai jos, şi citez: „Noi credem că veţi iubi Diablo III atunci când acesta va fi lansat, şi că pomenim de planurile de lansare a jocului, vă puteţi aştepta, în mod real, la un anunţ de lansare în viitorul apropiat. Vedeţi, nu am spus , deci nu îmi bat joc de voi. 😉 Veţi şti data exactă, imediat ce o voi afla şi eu.” Buuuuuuun. Mersi!
Merge mai departe: ”Şi, apropo, vrem să aveţi mari aşteptări de la Diablo III şi de la toate jocurile Blizzard. Acest lucru este ceea ce ne împinge să realizăm cea mai bună experienţă posibilă de gaming pe care o puteţi avea. Dacă Diablo III nu ar fi fost o continuare a seriei Diablo, nu am lansa-o. Aşa am procedat tot timpul.”
Ok. Sunt total de acord cu ceea ce spune, dar este un pic dramatic, iar ca „selling pitch” pentru un produs despre care cunosc deja anumite caracteristici, devine, după părerea mea, cam „patetic”. Dacă mă duc să cumpăr un Mercedes, cunosc deja despre el că este foarte bun la siguranţă. Simt că îmi pierzi timpul dacă începi să îmi enumeri safety plusurile maşinii.
În final, pentru a „sparge gheaţa” sau „tensiunea”, face o paralelă între joc şi două filme. Pentru cei care au văzut filmele cred că este amuzant. Eu am rămas la fel de nelămurit ca atunci când am citit pentru prima oară că cineva a fost odată bun la caligrafie, până când a încasat o săgeată în genunchi.
Acum, dincolo de răutăţile mele gratuite, poate acumulate şi din cauza aşteptării luuuuuuuuuuungi a acestui „joc blestemat”, cred că jocul va apărea foarte curând. Aici este vorba atât de factori financiari, cât şi de factori fizici, că, dacă mă mai ţin mult până să îl lanseze, o să fac un ALL CAPS RAGE şi nu mai răspund de mine. Până atunci, vom afla data lansării Diablo III, de îndată ce afla şi Jay „Hey, uh, what’s that you got on your face” Wilson.