Întâlnire de gradul ZERO: Klaus Iohannis l-a chemat de urgenţă la Cotroceni pe generalul SRI Florian Coldea

Generalul SRI Florian Coldea a fost chemat la Cotroceni de președintele României Klaus Iohannis, susțin surse credibile din apropierea președintelui.
Filip Stan
12 ian. 2017, 15:58

Alarma de gradul 0 s-a declanșat încă de ieri, după ultima dezvăluire a lui Sebastian Ghiță, arată Dan Andronic în EVZ.

Această întâlnire se pare că a avut loc la Cotroceni. Ea a avut loc la cererea președintelui Klaus Iohannis, care a refuzat să discute la telefon orice amănunt legat de acuzațiile publice lansate de Sebastian Ghiță la adresa șefului opertaiv al SRi și a cerut o întâlnire față-n față.

Informația nu a fost confirmată oficial și nici nu ne așteptam la asta, fiind o problemă sensibilă a unei instituții care ține de siguranța națională.

Citeşte şi: Sebastian Ghiţă arată dovezi incontestabile despre relaţia cu Coldea. „Am fost în Toscana împreună cu Coldea şi Dîncu” VIDEO

În cursul zilei de astăzi, de fapt începând cu ora 24.00, SRI a intrat într-o alarmă de grad zero, imediat după dezvăluirile lui Sebastian Ghiță privind relațiile sale, de prietenie și colaborare cu generalul SRI Florian Coldea, prim-adjunct al directorului SRI.

Radu Tudor, unul din ziariștii extrem de apropiați de Eduard Hellvig, directorul SRI, a postat în urmă cu câteva minute următorul mesaj: Potrivit unor surse oficiale, SRI pregateste o reactie institutionala probabil in cursul zilei de astazi la dezvaluirile facute de fostul deputat Sebastian Ghita.

Dan Andronic precizări pe Facebook:

1. M-am întâlnit cu generalul SRI Florian Coldea pe aeroportul din Istanbul în februarie 2010. Ne cunoscusem în campania electorală din 2009, când lucrasem cu Traian Băsescu. Am stat de vorbă cu gen. Coldea preț de câteva minute, nu mi-a spus de unde vine sau dacă mai este cu cineva. S-a urcat în acel avion.
2. Nu am vorbit cu Sebastian Ghiță, nici nu cred că-l cunoșteam pe atunci, după cum nu le cunoșteam nici pe soțiile celor doi.
3. Eu aveam bilete la clasa business, mai eram cu niște prieteni care pot spune mai multe despre persoanele care erau în acel avion. Sunt sigur că Coldea, Ghiță și soțiile se aflau în acel avion, dar am declarat presei doar ceea ce am văzut și trăit eu, nu am vrut să vorbesc pentru alții.
4. Cursa de avion era operată de Tarom, am găsit indicii privind biletele de avion pe mail, perioada corespunde cu vacanța Ghiță-Coldea din Seychelles.

Am simțit nevoia să fac unele precizări întrucât agenți de influență ai SRI din presă începuseră să lanseze ideea că am susținut că am găsit acasă biletele de avio, ceea ce după șapte ani este greu de crezut!, că am spus că gen Coldea era singur, etc. Diversiuni de pifani…

La conturarea deciziei președintelui Iohannis se pare că s-a adăugat și acuzația lansată de directorul României Libere privind implicarea gen SRI Florian Coldea în operaționalizarea închisorilor fantomă ale CIA din țara noastră.

Legătura dintre Ghiţă şi Coldea

Fostul deputat Sebastian Ghiţă a dezvăluit, într-o nouă înregistrare difuzată de România TV, că a avut o legătura strânsă de prietenie cu generalul SRI Florian Coldea. Totodată, Ghiţă a arătat că „binomul” Coldea – Kovesi îl are „prizonier” pe preşedintele Klaus Iohannis, aflat sub ameninţarea unor dosare penale atât pe numele său, cât şi al soţiei sale, Carmen Iohannis.

Sebastian Ghiță face noi dezvăluiri despre adjunctul şefului SRI, generalul Florian Coldea, şi despre relaţia de prietenie pe care a avut-o cu acesta. Fostul deputat arată că a petrecut mai multe vacanţe împreună cu Coldea şi cu familiile în străinătate şi că acesta se ferea ca Traian Băsescu să afle despre relaţia lor de prietenie. Omul de afaceri a precizat că „binomul” Coldea – Kovesi îl are „prizonier” pe preşedintele Klaus Iohannis.

„Poate vă întrebaţi de ce am făcut toate aceste dezvăluiri şi de ce am avut curajul să spun ceea ce cred eu că s-a stricat în România în ultimii ani şi cine sunt cei care în opinia mea sunt vinovaţi. Am făcut-o pentru că deja lucrurile avansează galopant spre un fel de teroare căreia nimeni nu-i va mai putea rezista.

În ultima apariţie v-am prezentat mai multe date despre relaţiile cu Coldea şi Kovesi. Am să mă concentrez pe legătura cu Florian Coldea. La începutul lui 2010 în debutul lunii februarie am fost împreună cu familiile în Seychelles, doar noi. Era înainte de congresul PSD şi am hotărât să mergem într-o vacanţă, înt-o insulă exotică. Am stat împreună şi se poate verifica uşor. Am stat la Hilton Seychelles SPA. Dintr-o întâmplare am găsit acasă pliantul de la hotel. Am stat 10 zile şi îmi aduc aminte că îl rugam să-l ajute pe Ponta să câştige alegerile PSD, însă Coldea îmi spunea că Băsescu nu-l vrea pe Ponta.  Diaconescu, Geoană, oricine, dar să nu ajungă Ponta la PSD a fost mesajul.

Dan Andronic de la EVZ poate să confirme că ne-am intersectat la întoarcere pe aeroportul din Istanbul. Atunci a stat de vorbă la îmbarcare în avion şi cu mine şi cu Coldea. Florian Coldea s-a speriat de Andronic şi deşi avea bilet la business s-a dus la clasa economic. Îi era  frică să nu afle Băsescu cu cine a fost în excursie”, a arătat la România TV Sebastian Ghiţă.

Spynews
Alex Bodi, adevărul despre triunghiul amoros în care ar fi fost implicat! Ce spune afaceristul despre bărbatul cu care se vehiculează că ar avea conflicte și fosta iubită: "Sunt niște..." / VIDEO
Bzi.ro
Fiica Andreei Esca a făcut furori pe plajă! Alexia Eram a venit să se împace cu Mario Fresh
Fanatik.ro
Acesta este cel mai nou teritoriu al României. Oamenii nu au voie să pună piciorul aici
Capital.ro
Mașinile care sunt interzise. Restricția intră în vigoare începând cu 20 august
Playtech.ro
WOW ce schimbare. Pugilista Imane Khelif, transformare ȘOCANTĂ după ce s-a machiat
DailyBusiness
Șeful Casei de Pensii face un anunț IMPORTANT. Promisiunile încep să curgă de anul viitor!
Adevarul
Armata ucraineană a publicat înregistrări video cu operaţiunile din primele ore ale ofensivei în provincia Kursk VIDEO
Spynews
Bătaie ca-n filme la concertul lui Babasha. Spectatorii şi bodyguarzii s-au încăierat în fața scenei. O polițistă a ajuns la spital / VIDEO
La ce intervenție chirurgicală a apelat ispita Eric, de la Insula Iubirii! Și-a făcut o schimbare vizibilă la nivelul feței | FOTO
Evz.ro
Deliciu dulce pentru o cină reușită. Tort cu nuci, mascarpone și smochine
Ego.ro
Nu s-au mai putut abține și și-au dat frâu liber sentimentelor, chiar dacă au fost filmați, la Insula Iubirii FOTO
Prosport.ro
FOTO. Una dintre cele mai frumoase femei din lume și-a provocat fanii cu un selfie interzis
wowbiz.ro
Trecutul dureros al Ioanei, tânăra din Suceava care și-a pus capăt zilelor. Ce a suportat ani la rând?
Cancan.ro
Adevărul despre greutatea Oanei Roman. Câte kilograme are acum, de fapt
Playsport.ro
Ea este femeia care poate lua FCSB de la Gigi Becali: "Inteligență debordantă, poate să țină echipa de acum"
kanald.ro
Trupul neînsuflețit al bărbatului care și-a salvat fiica de la înec, în stațiunea Jupiter, a fost găsit. Martorii de pe plajă fac declarații cutremurătoare: „A strigat după ajutor”
Capital.ro
Obligatoriu pentru românii cu buletin. Este regulă pentru cei care au carte de identitate
StirileBZI
Izvorul „Elixirul vieții”, secretul nemuririi descoperit de Ceaușescu! Cea mai pură apă din lume!
Prosport.ro
GALERIE FOTO. Anamaria Prodan, apariție incendiară în costum de baie. Impresara nu are inhibiții la 51 de ani
stirilekanald.ro
Un bilet la Telecabina Bușteni, mai scump decât un zbor la Milano! Ireal cât costă
substantial.ro
EVERESTUL: DORINȚA DE ASCENSIUNE AFLATĂ ÎN UMBRA MORȚII ȘI A PERICOLELOR LA EXTREM
MediaFlux
Cum îți dai seama dacă PENISIA a fost RECALCULATĂ GREȘIT
Shtiu.ro
Cine a inventat CNP-ul și CE ASCUNDE ultima CIFRA a CNP-ului? Dacă ai 3 sau 8 însemană că...