Warp este un joc „puzzle-stealth” ce are ca personaj principal un extraterestru. Portocaliu. Un extraterestru portocaliu, care omoară oameni. Dar hai sa nu politizăm acest joc. Pe adorabilul extraterestru îl cheamă Zero. Acesta are un singur scop, şi unul nobil chiar, acesta fiind răzbunarea. Capturat de către oameni, Zero se luptă pentru a scăpa din baza subacvatică folosindu-se de abilităţile sale: warp, frag, echo, swap şi launch. Filmuleţul de gameplay este destul de sugestiv încât să nu trebuiască să explic eu abilităţile (slavă cerului).
Poţi aborda două moduri de evadare. Fie omori fiecare om din bază (vă rog insistent să nu politizaţi acest review), fie te ascunzi şi plănuieşti o evadare stealth-mode, de genul Saddam Hussein sau Thief, oricare dintre comparaţii care vi se pare mai plauzibilă.
Pentru a aduce în prim plan un aspect ce nu poate fi trecut cu vederea, jocul foloseşte engine-ul Unreal 3, care face ca elementele vizuale să se ridice la un nivel foarte înalt, iar detaliile bazei subacvatice este foarte bine realizată. Un element, care îmi place, este boss fightul de la sfârşitul fiecarui nivel. Asta dă jocului un sentiment de “realizare”, nu de alta, dar oricât de palpitant ar fi să explodezi oameni din interior, la un moment dat, devine banal.
Îmi place jocul. Arată foarte bine, ideea este foarte bună, dar eu cred că seamănă foarte mult cu seria Portal. În fine. Este vorba de Electronic Arts. Ei au voie. Jocul va fi disponibil pe Xbox Live Arcade, PSN, şi PC. Vă las să vedeţi preview-ul. Personal cred că îl voi încerca. Voi ce părere aveţi?