În premieră, Campionatul reuneşte toate cele patru jocuri oficiale pentru care s-au desfăşurat campionate separate în anii anteriori: Counter-Strike 1.6, Dota 2, StarCraft 2 şi FIFA 12. Primul sezon, deschis pe 17 martie, a adunat, timp de 11 săptămâni de calificări, 1.300 de jucători în 1.600 de meciuri.
„Sportul electronic este tot mai apreciat în România, fapt dovedit de creşterea cu 20% a numărului de jucători înscrişi, dar şi de valoarea premiilor puse în joc anul acesta, cele mai mari de până acum”, a declarat Silviu Stroie, preşedintele Professional Gamers League.
În România, cel mai popular joc multiplayer este Counter-Strike, pentru care s-au înscris 158 de echipe şi 790 de jucători în Campionatul Naţional de Sport Electronic. În finală s-au calificat 16 echipe, între care se numără neXt!, IGG.H, Natural Born Killers, TEAM4NOT.AMD, edge, AllStars, nueVitaZ, wasd.AMD şi iNT.eXtreme.
Citeşte articolul complet pe jurnalul.ro