Scandal imens la Aeroportul Oradea. Bagajele a sute de turiști au ajuns în altă țară: „Avem medicamentele necesare zilnice, suferim și de diabet”

Angajații de la Aeroportul Oradea au făcut o mare încurcătură, ce a declanșat un scandal monstru. Peste 300 de turiști, care călătoreau spre Antalya și Hurghada, au rămas fără bagaje sâmbătă seara, 24 august, fiindcă au fost trimise la destinații diferite.
Alina Costache
26 aug. 2024, 08:45
Scandal imens la Aeroportul Oradea.

Aeroportul Oradea a subiect de scandal în weekend, după o eroare a angajaților. Mai exact, bagajele au fost încurcate între două zboruri, iar atunci când au ajuns la destinație, turiștii s-au trezit fără nimic. Au așteptat în zadar minute bune și nu primeau nicio informație.

Citește și: Reguli noi în aeroport! Lucrul care va fi strict interzis în bagaje. Toți pasagerii trebuie să știe ce se schimbă de la 1 septembrie

Angajații din Aeroportul Oradea au trimis bagajele în alte țări

Am ajuns la 21:30 pe Aeroportul din Antalya şi am mers sa ne luăm bagajele pentru ca apoi să mergem la resort. Am aşteptat la banda de bagaje şi nimic, am stat cam o oră cred, pe urmă am întrebat la informaţii, ei nu ştiau de situaţie.

În final am aflat ce s-a întâmplat, că bagajele au fost încurcate. Am stat trei ore în aeroport ca să completăm şi nişte hârtii ca să ne trimită bagajele. A fost groaznic. Cu copii mici după noi, am rămas şi fără lapte praf, hainele sunt în bagaj. N-am păţit așa ceva de când călătoresc”, a povestit unul dintre turiștii din zborul către Antalya, potrivit ebihoreanul.ro.

În aceeași situație s-au găsit și cei care au plecat către Hurghada, Egipt. „180 persoane au ajuns în Egipt, Hurghada fără bagaje. Bagajele noastre au plecat în Antalya, iar bagajele lor au ajuns la Hurghada! Nu se poate așa ceva!”, a mai spus revoltat un alt turist.

Unii pasageri s-au panicat foarte tare, deoarece aveau medicamentele în bagaje. O persoană ce a ajuns în Hurghada suferă de diabet, iar insulina pe care trebuia să și-o administreze a ajuns în Antalya.

Nici până la această oră nu știm când vom primi bagajele. Avem medicamentele necesare zilnice, suferim și de diabet, insulina fiind în bagaj, precum și aparatul pentru apnee în somn. Cred că e de film de comedie această situație, pentru unii”, a precizat pasagerul.

Managerul Aeroportului Oradea a confirmat incidentul și a explicat că a făcut tot posibilul să remedieze situația. „Am căutat cele mai rapide soluţii pentru a remedia situaţia şi ca bagajele să ajungă la destinaţiile corecte. Astfel, bagajele turiştilor din Antalya au ajuns pe aeroportul de acolo în această dimineaţă, la ora 7:06, iar cele ale turiştilor din Hurghada la ora 9:03. Mai avem însă de trimis 33 de bagaje în Hurghada, care nu au mai avut loc în aeronavă, dar încercăm să le trimitem şi pe acelea prin alte aeroporturi în cursul zilei de astăzi”, a declarat managerul aeroportului.

Spynews
Liviu Vârciu și Anda Călin s-au căsătorit religios tot astăzi, după cununia civilă! Imagini exclusive de la biserica unde și-au jurat iubire pentru totdeauna / VIDEO
Bzi.ro
Diana Munteanu, pictorial provocator la plajă, la 45 de ani! S-a fotografiat în costum de baie și i-a înnebunit pe fani!
Fanatik.ro
Afacerea care a înflorit pe timp de secetă într-o localitate din România. Planta care aduce zeci de mii de euro profit
Capital.ro
Pierzi banii de la stat. Este obligatoriu să aștepți 120 de zile
Playtech.ro
Ireal de frumoasă! Carmen Brumă, apariție spectaculoasă la plajă. Cât de bine poate să arate la 47 de ani
DailyBusiness
Cine ar ajunge în al doilea tur de alegeri? Rezultatele unui sondaj
Adevarul
Pastila „Super Mario”, „specialitate” cu potențial letal vândută de „Dana Marijuana”. „Traficanții olandezi o produc special pentru copii”
Spynews
Jucător de fotbal, prăbuşit pe teren în timpul meciului! Sportivul în vârstă de 27 de ani s-ar confrunta cu probleme cardiace / VIDEO
Bogdan de la Ploiești recunoaște, pentru prima dată, că are doi copii. Anunțul a fost făcut pe scenă în fața publicului
Evz.ro
Semne neliniștitoare. Regele Charles și regina Camilla și-au adunat toți urmașii la Balmoral
Ego.ro
ATENȚIE, pensionari! Ce faci dacă primești o pensie MAI MARE decât te așteptai
Prosport.ro
Imperiul lui Ion Țiriac a fost împărțit. Magnatul a luat decizia în privința averii
wowbiz.ro
Bogdan de la Ploiești a făcut, în sfârșit, anunțul despre copiii lui! Manelistul a ținut ascuns faptul că este tată
Cancan.ro
Regina lui Salam, mega-mulată și super-dotată! Roxana Dobre, ieșire-fulger pe Nordului cu…
Playsport.ro
Apariție INCREDIBILĂ pentru Mădălina Ghenea pe stadionul lui Manchester City! Cum a fost surprinsă și pe cine a avut în brațe
kanald.ro
Ce se dă de pomană de Tăierea Capului Sfântului Ioan Botezătorul, pe 29 august 2024
Capital.ro
Dezvăluire despre Traian Băsescu. Românii n-au avut habar când l-au votat președinte
StirileBZI
Izvorul „Elixirul vieții”, secretul nemuririi descoperit de Ceaușescu! Cea mai pură apă din lume!
Prosport.ro
FOTO. Andreea Prisacariu, rebela tenisului românesc, imagini incendiare în costum de baie
stirilekanald.ro
Snopit în bătaie de un vecin, Cristian a murit! "Fiecare os din fața lui e rupt!"
substantial.ro
Atac sângeros asupra pasagerilor din autobuze în sud-vestul Pakistanului: 22 de morți
MediaFlux
Donald Trump a fost DEPĂȘIT! CIFRA DUBLĂ cu care l-a ÎNVINS Kamala Harris
Shtiu.ro
Cine a inventat CNP-ul și CE ASCUNDE ultima CIFRA a CNP-ului? Dacă ai 3 sau 8 însemană că...